Detergent Detergent
65
BLOG

Ta....ta....Badzmy razem.Proponuje maly quiz.Nie ,nie dla zartow

Detergent Detergent Rozmaitości Obserwuj notkę 3

Bierzemy czysta kartke papieru i cos do pisania.Wracamy do czasow ostatnich wyborow i zaczynamy po kolei.Od wyborow do dzis.Na jednej stronie bedziemy wpisywac wszelkie inicjatywy w gospodarce,polityce itp.,gdzie rzad PO przeciwstawil sie polityce Rosji (nie wpisujemy tych wymuszonych przez prezydenta,gdyz rzadowe one nie sa,a jakby co ,bywaly przez rzad wysmiewane i wyszydzane - np. Gruzja),a po drugiej stronie wszelkie ,ktorym rzad PO sprzyjal i wspolpracowal.

        Mam juz taka kartke,choc z pamiecia krucho.Bede ja uzupelnial.Jak na razie ,to juz daje do myslenia.Bez tworzenia teorii spiskow.Suche fakty,zdarzenia-chronologicznie.Gdzie sa polscy politolodzy,dziennikarze by nie zwrocic uwagi na taki ciag faktow*?

      

       I razem, nie mam powodu isc i stac z takim rodzajem politykow - nigdzie. Juz wiem gdzie mnie chca zaprowadzic. Wspolnota?A z kim? Komus sie marzy w III RP rodzaj wladzy Putin-Miedwiediew przez nastepne 20 lat. Idzmy razem-przyklepmy to. Laczmy sie. A tragedie tez przezywam sam.I nie tak ,bym sobie mial rozum rozmiekczyc.

 

* Ciag faktow to nie teorie spiskowe.Nawet przy braku 100% dowodow,sedzia moze wydac wyrok na podstawie poszlak.Ja tez go wydaje.Juz teraz.

Detergent
O mnie Detergent

Pochodze z rodziny 3-ech Pilsudczykow i moje korzenie sa wazne,bo one mnie ksztaltowaly w rozumieniu pojecia ,,niepodleglosc''.Tylko post-bolszewia sie ich wstydzi,bo pewnie ma czego.Polityki uczyl mnie dziadek.Tak jak i niepismienne komusze stado po wojnie,gdy dostal propozycje nie do odrzucenia.Uczyl-poki mu jego win przeciwko ,,wladzy ludowej'' nie wynalezli.Oczywiscie ci sami,ktorych uczyl.Uczyl,bo rozumial sytuacje Polski,ze chwilowo nie czas na ,,wolnosc'',a ta bolszewicka ,niepismienna zgraja,bedzie sie w swiecie przedstawiac jako elita tego kraju i,,Polacy''.A nawet polskiego ich musial uczyc.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości