Detergent Detergent
252
BLOG

KSIADZ NIE, ZWIAZKOWIEC NIE,KIBIC TEZ NIE

Detergent Detergent Rozmaitości Obserwuj notkę 0

        Podejrzewam,ze kinomam, milosnik teatru ,opery czy baletu tez nie. Ludzie gromadzacy sie,pod palacem prezia tez nie. Wiec,w koncu i zjadacz chleba tez nie. Chyba, ze ci wyzej jezdza na ciastkach. A moze moga ? Ale w swoich 4 scianach z tesciem przy polowce ,,basa ''. Albo z polowica i dziatkami przy niedzielnym rosole.I starczy. Aby tylko zgromadzen ,ponad 3 osoby, publicznie nie robili. 

 

        Wiec kto? Kto....co?

 

       Kto w Polsce ma prawo zajmowac sie polityka ?  Odpowiedz ,rzadzacych ,to ja znam. Oni moga.Do tego sa najbardziej stworzeni.Tu stworca im talentu nie pozalowal.

 

         A opozycja moze? Trudno powiedziec. Jedni mowia,ze trzeba zdelegalizowac,inni ze nie. Opinii P. Winczoreka mi tylko brakuje ,by miec o tym jasne pojecie.. A moze i moze...co ?.

 

        Tylko,aby zgromadzen ,ponad 3 osoby, publicznie nie robili.

Detergent
O mnie Detergent

Pochodze z rodziny 3-ech Pilsudczykow i moje korzenie sa wazne,bo one mnie ksztaltowaly w rozumieniu pojecia ,,niepodleglosc''.Tylko post-bolszewia sie ich wstydzi,bo pewnie ma czego.Polityki uczyl mnie dziadek.Tak jak i niepismienne komusze stado po wojnie,gdy dostal propozycje nie do odrzucenia.Uczyl-poki mu jego win przeciwko ,,wladzy ludowej'' nie wynalezli.Oczywiscie ci sami,ktorych uczyl.Uczyl,bo rozumial sytuacje Polski,ze chwilowo nie czas na ,,wolnosc'',a ta bolszewicka ,niepismienna zgraja,bedzie sie w swiecie przedstawiac jako elita tego kraju i,,Polacy''.A nawet polskiego ich musial uczyc.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości