Detergent Detergent
41
BLOG

Wreszcie bedzie normalnie

Detergent Detergent Polityka Obserwuj notkę 0

Proponuje (albo namawiam) ludzi PIS-u ,aby nie przeszkadzali nowemu premierowi Tuskowi,bo jeszcze cos zepsuja.Ten stadion,Walesa,Pawlak przy gospodarce,Kopacz ministrem,zbieranie kwitow na Ziobre czy tez Sakiewicz to jak na 10 dni wystarczajace objawy upadania.Wiec nie przeszkadzajcie Donaldowi upasc.A stadion Legii i Sakiewicz to pierwsze oznaki powstawania nowego,uczciwego i ,,cudownego'' panstwa Donaldia ze stolica Walterowka.Tak,tak prosze mi nie przypominac,ze to jeszcze PIS rzadzi.Wiem.....,ale od dawna w III RP byla taka praktyka,ze ktory piesek pierwszy liznie lapke nowego pana,ten ma szanse na zarzadzanie reszta psiarni,albo przynajmniej na mily(bezstresowy) i zasobny kacik,gdy reszta psiarni bedzie wegetowac od strachu do strachu.Ty sie zajac nie smiej -stanie sie chyba moim motywem na te nowe 4 lata

Detergent
O mnie Detergent

Pochodze z rodziny 3-ech Pilsudczykow i moje korzenie sa wazne,bo one mnie ksztaltowaly w rozumieniu pojecia ,,niepodleglosc''.Tylko post-bolszewia sie ich wstydzi,bo pewnie ma czego.Polityki uczyl mnie dziadek.Tak jak i niepismienne komusze stado po wojnie,gdy dostal propozycje nie do odrzucenia.Uczyl-poki mu jego win przeciwko ,,wladzy ludowej'' nie wynalezli.Oczywiscie ci sami,ktorych uczyl.Uczyl,bo rozumial sytuacje Polski,ze chwilowo nie czas na ,,wolnosc'',a ta bolszewicka ,niepismienna zgraja,bedzie sie w swiecie przedstawiac jako elita tego kraju i,,Polacy''.A nawet polskiego ich musial uczyc.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka