Detergent Detergent
48
BLOG

Wpis bedzie krotki.Ale tresciwy(rzecz o lewackiej glupocie i amn

Detergent Detergent Polityka Obserwuj notkę 3
No lewusy to jak to jest z tym chodzacym po necie (jeszcze 9 miesiecy temu)powiedzonkiem?No jak to lecialo?Jakos tak......,,jak przyszli po sasiada to siedzialem cicho.Jak przyszli po mnie........''.No lewusy.....jak to szlo dokladnie?
     Pamiec wam teraz (znow,a jakze!)odebralo jak trzeba sie do Kaczynskiego przy......... .A on tylko realizuje to,czego tak ,niedawno, pragneliscie.By nie siedziec cicho,gdy............Mam was lewusy.Za jaja.
Detergent
O mnie Detergent

Pochodze z rodziny 3-ech Pilsudczykow i moje korzenie sa wazne,bo one mnie ksztaltowaly w rozumieniu pojecia ,,niepodleglosc''.Tylko post-bolszewia sie ich wstydzi,bo pewnie ma czego.Polityki uczyl mnie dziadek.Tak jak i niepismienne komusze stado po wojnie,gdy dostal propozycje nie do odrzucenia.Uczyl-poki mu jego win przeciwko ,,wladzy ludowej'' nie wynalezli.Oczywiscie ci sami,ktorych uczyl.Uczyl,bo rozumial sytuacje Polski,ze chwilowo nie czas na ,,wolnosc'',a ta bolszewicka ,niepismienna zgraja,bedzie sie w swiecie przedstawiac jako elita tego kraju i,,Polacy''.A nawet polskiego ich musial uczyc.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka