Detergent Detergent
70
BLOG

A niech to licho.No co za diabel.Gdziezes ty sie schowala?(Wersj

Detergent Detergent Polityka Obserwuj notkę 1
Az sie gadzina schowala.Juz kilka dni szukam,ale powiedzialem sobie,ze jakem premier nie daruje.Znajde ja,zeby nie wiem co.To cholera jedna i jeszcze taka mala.Moze okulista sie pomylil z ta moja diagnoza i wcale ten moj wzrok nie jest taki dobry ? O moze tu kolo nogi ?A i kolo drugiej zobacze.Nie widac...no co za licho ! Czekaj ty - jeszcze cie dopadne,a wtedy od razu pojdziesz w obrot.No nie........ tak sie bawic nie bedziemy.Gdzie latarka.Albo nie,bo juz mam wzrok przyzwyczajony i jeszcze sie oslepie.Co bedzie jak przyjdzie jeszcze z miesiac szukac?A zesz to licho.A znajde cie...,znajde.Anielka ,a pod twoim nie widac?Moze do ciebie poleciala ? .....NEIN ? No to nic .Musi pod moim byc.A moze do Sarko do szafy sie wturlala.E...Sarko nie udawaj,ze nie slyszysz.Nie blyszczy ci cos tam pod nogami w tej szafie?Wez nie swiruj....spojrzec pod nogi nie mozesz?Wiem,ze ciemno.A uchyl no drzwi,moze co blysnie?Oj tam...uchyl,na sekunde,co sie tak denerwujesz ? Nic ci nie bedzie.Nie ma? No to u mnie bankowo musi byc.No...k.....mac!Co....,kto puka? Ktoooo? Czego tam znowu ? Ktooo....bo nie slysze.A Nowak...no to wchodz.Co tam? No co tam nowego? No w tej tam Gruzji ,czy jak ?Cooooo....skonczyli juz ta wojne ? Skad wiesz ? W TV mowili ? Znaczy ,ze prawda.No.....skonczyli...........................No i patrz Nowak , jaki dobry dzien ,dzis, mamy.Dwie pieczenie na raz upieklem.I ta cholera sie w koncu pod lozkiem znalazla i wojna sie akurat skonczyla.Jaka cholera....?A od kilku dni ,szukalem 10-groszowki co mi pod lozko wpadla.Dobrze zes wszedl akurat,to swiatlo z otwartych drzwi padlo na miedziaka.A...co ? Juz myslales,ze mnie szczescie opuscilo? Nic z tego....... .A co dobrze jest trzymac,ze szczesciarzem,nie Nowak ? No nie wstydz sie.Powiedz.A zreszta i tak to wiem.I co taki zdziwiony ? Po kopiejke to sie nawet car schyli,to co ja glupszy?a w gore jak teraz idzie.Dibra juz znalazlem.Dosyc tego szukania!
Detergent
O mnie Detergent

Pochodze z rodziny 3-ech Pilsudczykow i moje korzenie sa wazne,bo one mnie ksztaltowaly w rozumieniu pojecia ,,niepodleglosc''.Tylko post-bolszewia sie ich wstydzi,bo pewnie ma czego.Polityki uczyl mnie dziadek.Tak jak i niepismienne komusze stado po wojnie,gdy dostal propozycje nie do odrzucenia.Uczyl-poki mu jego win przeciwko ,,wladzy ludowej'' nie wynalezli.Oczywiscie ci sami,ktorych uczyl.Uczyl,bo rozumial sytuacje Polski,ze chwilowo nie czas na ,,wolnosc'',a ta bolszewicka ,niepismienna zgraja,bedzie sie w swiecie przedstawiac jako elita tego kraju i,,Polacy''.A nawet polskiego ich musial uczyc.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka